fredag 2. desember 2011

Heidis Julekalender og GiveAway

Det er ikke så mye aktivitet fra meg her på kort- og papirbloggen, selv om jeg snart setter i gang med "julekortfabrikken". Desto mer skjer det på den andre bloggen min, Heidis kreative sider, hvor jeg har Julekalender og GiveAway frem til Julaften.

Hver dag legger jeg ut tips og ideer innenfor strikking, toving, hekling, papirhobby, maling og decoupage, i tillegg til julepynt og noen spiselige godsaker. Mest småting man rekker i en travel førjulstid, noe til eget bruk og noe til smågaver og julegaver.

Hyggelig hvis du kikker innom. Linker du til Julekalenderen kan du bruke dette bildet og denne linken. Skriv i så fall en kommentar i dette innlegget, så får du lodd i GiveAwayen. Ekstra lodd får du hvis du er følger på en av bloggene mine.

Ingen kommentarer: