søndag 2. oktober 2011

Kortbutikker i London sentrum?

I dag reiser jeg med Karoline og Andreas til London for å tilbringe deler av høstferien der. Etter to avlysninger de to siste årene kommer vi oss endelig avgårde.

Begge ungene har vært i London en gang før, Andreas i vår med Svein kombinert med ManU-tur og Karoline med tante Aina i fjor før konfirmasjonen. Sist jeg var i London var rett etter videregående, og det er 27 år siden. Værmeldingen viser faktisk fint vær de nærmeste dagene, jeg hadde regnet med regn og kaldt. Kommer tilbake torsdag kveld.

Nå skal jeg vel spare ungene for å gå i hobbybutikker, men finnes det en kortbutikk i sentrum i shoppingstrøket eller steder vi ellers er, stikker jeg selvsagt innom. Har du tips? (Jeg er på nett i løpet av oppholdet.)

Ingen kommentarer: