mandag 23. april 2012

Scraporama

I helga var det Scraporama-messe i Fjellhamarhallen. Lørdag feiret vi Sveins 50 års dag her hjemme med gode venner og masse deilig skalldyr. Så den dagen gikk naturlig nok til forberedelser til festen. Men søndag tok jeg en liten tur ut for å se på tilbudene på messa.


Var innom alle standene som hadde kort- og scrappeutstyr. Her hilser jeg på Britt May som jeg kjenner fra Norge123, Kort og Papir og Trådsnella. Hun var der med butikken sin, BM Creation.


Litt forskjellig ble med hjem, men ingen storhandel ble gjort. Jeg var ikke innom standene som hadde quilteutstyr, siden jeg har nok av stoffer og mønstre, og syr alt for sjelden. 
Var veldig spent på nytt konsept på messa. Tror jeg var der litt i tidligste laget, for inntrykket da jeg kom inn i hallen var at den var veldig stor, og kanskje litt "tom". Da jeg gikk var det flere handlende damer der. Håper det var en suksess totalt sett, for det er flott med en messe som dekker både kort/scrapping, quilting og som også har tilbud for strikke- og hekleglade. Var du innom der?

Ingen kommentarer: