torsdag 12. april 2012

Dylusions

Etter demodagen med Tim og Dyan på Bikuben har jeg ventet på å få tak i Dylusions-produktene. Og endelig er det jeg har ønsket meg i hus :)

12 ink sprays i lekre, klare farger, alle stensilene og et par stempelplater. Det blir spennende å forsøke noe av det Dyan viste, og en stor styreprotokoll er kjøpt inn for å fungere som Art Journal. Skulle selvsagt hatt flere av stemplene, men jeg tenker at det kan være gøy å tegne og "drodle" litt selv også. Kruseduller, stiliserte blomster osv har jeg gjort mye av i ungdommen, og ikke minst i løpet av lange telefonsamtaler. Nå kan det kanskje komme til nytte :)

2 kommentarer:

Connie sa...

Gleder meg til å se hva du skal trylle frem
Klem Connie

Bodil sa...

sikle.......skal bli gøy å se hva du lager med dette :)
klem :)