lørdag 21. mai 2011

Innkjøp hos Bikuben

Karoline og jeg har vært en tur på Bikuben og handlet kortutstyr. I slutten av april opprettet jeg og tre andre en kortgruppe, Kort og Papir, på forumet Norge123. Vi legger ut utfordringer, kortskisser og månedens tema, og trekker kortgaver blant bidragene. (I tillegg legger vi selvsagt ut egne arbeider og tips, linker og annet.) Så i dag trengte jeg bla ting jeg kan sende avgårde.

Diverse motivark, noe til eget bruk, og noe til kortgaver i Kort og Papir. Båndet har teksten "bryllup" med tanke på bryllupskort.

På Bikuben hadde de fått inn ScorPal-pregebrett som jeg har ventet på. Foreløpig har jeg laget lite kort med bretteteknikker, men nå har jeg fått gode hjelpemidler. Kjøpte både i inch og cm.

Til slutt noen fargerike blomster som også skal være kortgaver i Kort og Papir, og DistressInk i klare farger som jeg har tenkt å bruke til selvlagete blomster.

Ingen kommentarer: