søndag 30. desember 2012

Julekort med den hellige familien

Det ble ikke tid til å lage julekort i desember. Så for å få sendt julehilsener brukte jeg julekort laget gjennom året gjennom Hjertebodens Juleblogg. Mange venner og bekjente fikk julebrev via Facebook og epost, og på selveste Julaften laget jeg julekort til moren og søsteren min.



Brukte vakre mønsterpapir fra Pion Design. Som bakgrunn Silent Night - Winter, kartong fra Bazzill, blonde kjøpt på Bikuben, organsabånd kjøpt på Steffens og julestjerner fra Storyteller.



Det vakre motivet av den hellige familien ved julekrybben er klippet ut fra Silent Night - Julekrybbe.



Ja, tenk i morgen er det alt Nyttårsaften. Julen har gått fort, sikkert mye fordi jeg har jobbet både Julaften og i romjulsdagene. I morgen skal jeg jobbe fram til kl 16, så da blir det Svein som må få kalkunen i ovnen. Takk for det gamle året!

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Flott kort!

Godt Nyttår

Klem Fra Eva Helen

vimax asli sa...


Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
reading it, you are a great author.I will make sure to
bookmark your blog and will come back later in life.
I want to encourage that you continue your great work,
have a nice evening!