onsdag 7. mars 2012

Vårstemning

Ute er det definitivt ikke vårstemning, så den må man få innendørs. I går sendte jeg avgårde et sett med de nye Sagan om Våren-arkene i 6x6" fra Pion Design i kortgave i Kort og Papir-gruppen på Norge123.

Motivet på det vesle kortet er fra klippearket Från Mormors Vind - Vårhälsning. Har fått sikret meg flere av Pions minisett, og gleder meg til å ta i bruk vårarkene med vårstempler eller nostalgiske motiver.

Genialt at de trykker opp mønsterpapirene i kortformat, klart til bruk. Håper jeg får satt meg til i kortkroken i løpet av dagen, så jeg virkelig kan komme i vårmodus!

Siden temperaturen har krøpet ned til frysepunktet er vårblomstene tatt inn. Disse små mini-irisene har stått ute de siste dagene, men nå måtte de reddes.

1 kommentar:

Bodil sa...

Nydelig kort og nydelige papirer :)

ojjj...blomster ute allerede...ja det hadde ikke gått her nei. Men søte var de.

klem :)