lørdag 14. januar 2012

Småpusling

Det har vært fint vær i dag, og resten av familien har vært på ski i Nordmarka hvor det er snø og vinterlige forhold. Jeg koste meg på loftet med musikk, te og småpusling med kortsakene. Ingen kort ble laget, men litt ordning i saker som har hopet seg opp. Akkurat nå sorterer jeg feks charms og får dem i små glidelåsposer.

Skulle punche opp noen snøkrystaller av de to Martha Stewart-punchene mine, og plutselig satt den store bom fast. Ikke til å rikke, og jeg ringte til Minne-hjørnet hvor jeg fikk kjøpt den brukt etter kursbruk. Fikk tipset å banke forsiktig på kanten, kanskje løsnet den da. Og etter noen forsøk åpnet den seg, og jeg fikk arkrestene løs. Det andre tipset var å bruke den på aluminiumsfolie som kan fungere som sliping. Nå lar jeg den hvile, så håper jeg at det fikser saken senere. Hvis ikke, må jeg ta godt vare på de snøkrystallene jeg fikk punchet ut, for den har visst gått ut av produksjon. Har du forresten gode erfaringer med det hvis punchen begynner å sette seg fast?

1 kommentar:

Gunn`s Kort sa...

Jeg har aldri vært borte i dette, men det var et godt tips med aluminiumsfolien:)