onsdag 14. januar 2015

Engler med fiolin og noteark

Jeg er veldig glad i englemotiv, og disse to kortene er identiske i materialbruken. 



Mønsterpapir: Silent Night - Winter fra Pion / Kartong: Bazzill - French Vanilla 



Motivark: Klippeark fra Calambour, kjøpt på Panduro / Blekk: Distress Ink - Vintage Photo fra Ranger




Sjøgrønn blonde fra Stoff og Stil / Blomst fra Storyteller / Fjær fra Panduro 




Jeg har en ganske enkel stil på kortene mine. En årsak er at kortene skal sendes, og det blir rett og slett for trangt i konvoluttene med for mye pynt. Konvoluttene kjøper jeg forresten på Norway Design. Den andre årsaken er at jeg har knapt med tid til kortlaging med studier og jobb, og skulle ha 46 julekort avgårde. Da masseproduserte jeg flere kort med hvert motiv, og det ble litt samlebånd :)

1 kommentar:

Unknown sa...

According to Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 19 KG less than us.

(And by the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to related to "how" they eat.)

P.S, I said "HOW", and not "what"...

CLICK this link to see if this little questionnaire can help you find out your real weight loss possibility