onsdag 27. juni 2012

Tre englekort

Har laget tre englekort i dag til Hjertebodens Julebloggs utfordring i juni. Minst et kort skulle være i vintagestil, og da laget jeg likegodt tre englekort. Sender mange avgårde av dem til jul, så da er det kjekt å ha noen ferdig. 

 

Alle kortene går i samme stil, det er kun motivene som er forskjellige. 



Motivene er fra klippeark 4001 fra Sagen Vintage Design. Det er vel et av mine klippearkfavoritter.


Mønsterpapir er Väntan på Tomten II - Stjärnhimmel fra Pion Design. Passer veldig fint til englekort. Pynt er en blonde kjøpt på Bikuben, fjær fra Panduro, en blomst fra Storyteller og salmeboksider. I tillegg er kanter som vanlig skrapt og svertet med Distress Ink - Vintage Photo fra Ranger, og det er sydd rundt kanten med brun tråd.

I morgen drar jeg avgårde på sommerens første ferie. Svein og jeg skal på langhelg til Dublin. Gleder meg, både til å besøke byen for første gang, og til å ha en ferietur med Svein alene uten unger. Må helt tilbake til sommeren 1994 da vi var på reise alene sist... Karoline og Andreas er på ferietur med tante Aina. Et par-tre dager i Disneyland før de drar inn til Paris. Så de har det strålende :)

1 kommentar:

Kjersti sa...

Ja de var nydelige :-)
Fin ettermiddag..