søndag 10. april 2011

Vagabond til bursdagen

I dag har jeg bursdag, og fyller 45. Må nesten først fortelle at Andreas har laget en fantastisk egenskrevet sang på melodi til U2s Beautiful Day. Det var helt utrolig :) Av familien har jeg ellers fått en myk pakke, et nydelig blondeskjerf, og så var resten harde pakker. En Vagabond-maskin fra Tim Holtz er hovedgaven. Og den gleder jeg meg til å bruke!

Vagabondmaskinen går på strøm, og kutter alle slags dies. Det spesielle er at den er såpass kraftig at den kan kutte også tykkere materialer som tykk kartong/chipboard, grungeboard, skinn og tekstil. Den kom i en flott eske, som jeg skal ta vare på. Kjekt til oppbevaring!

Her er den oppslått, klar til bruk. Fikk også en TH dies Syrom som er flott. Så nå er alt lagt til rette for syrelaterte kort!

Har tidligere kjøpt en del annet Tim Holtz-utstyr som jeg gleder meg til å prøve. Også grungeboard, et tykt bøyelig kartong-lignende materiale som skal bli spennende å prøve.

Det å ta vare på utstyr kan være en utfordring, bla når det er store, lange plater. Har tidligere fått overta en flott koffert som Svein fikk vingave fra jobben en gang. Og den passet perfekt til det meste av utstyret. Og så sto den jo fint i stil!

Nå venter bursdagsfeiring. Dessverre er ikke sola kommet, så det er ikke like fristende utesittevær som i går. Men vi kommer til å kose oss uansett.

Og så gleder jeg meg til å gjøre de første testene av Vagabond-maskinen. Kanskje alt i morgen? Det har vært litt stille på kortfronten fra meg den siste tiden, men nå må jeg få kommet i gang. Har nemlig gjort mange bra investeringer på utstyrsfronten den siste tiden, så da gjelder det å få laget noe fint av alt sammen.

3 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med bursdagen!!
Den Vagabonden ser bare super ut. Så stilig oppbevaring av diesene:)

Bodil sa...

Gratulerer med dagen, håper du koser deg :)
Kjempeflott gave du har fått, nå blir det vel fart på scrappinga :)
klem :)

Chelsea sa...

Wow, great collection! Love Tim Holtz products.
Love,
Chelsea