lørdag 12. mars 2011

Skateboardkort

Andreas skal avgårde i bursdag, og jeg har laget et kort på formiddagen. Bildene av grafittivegg og skateboard er lastet ned fra nettet og bearbeidet.

På forsiden er 12-tall i Bazzill sydd på og knapper er ekstra pynt.

På baksiden av kortet er skateboardbildet sydd på som en pengelomme og tre ekstra knapper er pynt.

Jeg er med i en kortutfordringer med kortet:
Sukkersøtt - Utfordring #116 - Guttekort uten stempeltrykk

Leverte opprinnelig også kortet til Kreative krumspring som hadde kravet om søm og bruk av knapper. De krever kun bidrag til sin blogg. Og da var valget veldig lett, selvsagt trekker jeg bidraget derfra. Synes absolutt det er hyggeligst å delta i utfordringer som ikke har slike unikhets-regler. Det er nettopp kombinasjonen med flere utfordrings"kriterier" som kan gi spennende kort.

5 kommentarer:

Bodil sa...

Så flott kort :)
klem :)

Wenche sa...

Denne var kjempeflott. Fint at du har lyst til å delta på våre utfordringer. Beklager men vi vil at bidraget skal være laget kun til vår utfordring. Målet for bloggen vår er å inspirere, så vi håper du er inspirert til flere flotte kort?

Heidi sa...

Wenche: Inspirasjonen til kort er ofte via utfordringsbloggene. Og mest fasinerende synes jeg de kortene er som klarer å kombinere flere utfordringskriterier i et kort.
Så da trekker jeg selvsagt kortet fra Kreative krumspring. Inspirasjon kan man finne mange steder.

Gro sa...

Så utrolig stilig guttekort. Smart å bruke bilder fra nettet både som motiv og bakgrunnsark. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Klem :o)

Knerten sa...

Herlig kort, Heidi :-)
Skitreffet arrangeres av Minnehjørnet, på Drømtorp vgs.
http://www.ski-treff.blogspot.com/
Neste treff er i oktober, men du bør melde deg på kjapt om du skal få plass, tror jeg, for de fleste melder seg på på neste treff før det ene er ferdig ! Lykke til !